ONZE COVID-19 MAATREGELEN

Wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten. In lijn met de huidige maatregelen, zijn al onze winkels sinds dinsdag 15 december gesloten voor verkoop. Vanaf 10 februari is het mogelijk om je bestelling af te halen in jouw Optie1 winkel. Hieronder vind je alle informatie over de maatregelen die we bij Optie1 treffen. Wij vinden het belangrijk om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen garanderen. We volgen daarin de adviezen van het RIVM op. Dit betekent in het kort: 

  • Alle Optie1 winkels zijn tot nader order gesloten voor verkoop.
  • Onze winkels zijn – waar het kan – geopend voor reparatie en onderhoud.
  • Een nieuw toestel of abonnement nodig? Maak dan een belafspraak via www.optie1.nl/afspraak.
  • Bespreek de mogelijkheden voor het afhalen van jouw bestelling met jou Optie1 winkel.
  • Onze webshop is ook gewoon open: www.optie1.nl/shop. Voor abonnementen kijk je op www.optie1.nl/bestel-je-abonnement.

FAQ’S

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen met betrekking tot de coronamaatregelen. 

Zijn de winkels van Optie1 op dit moment geopend? 
In lijn met de huidige coronamaatregelen, zijn al onze winkels tot nader order gesloten voor verkoop. Onze winkels zijn – waar het mogelijk is – wél geopend voor reparatie en onderhoud.

Mag ik op afspraak langskomen in de winkel?
Vanaf 10 februari is het mogelijk om op afspraak je bestelde producten af te halen. Je kan on-line of via telefoon of e-mail je bestelling plaatsen. Vervolgens maak je een afspraak om de bestelling in een bepaald tijdsvenster af te halen. Let op! Het is niet toegestaan om de winkel te betreden. Reparaties zijn wél op afspraak mogelijk. Een belafspraak kun je maken via www.optie1.nl/afspraak. Ook zonder afspraak kun je bij een groot deel van onze winkels terecht voor reparatie of onderhoud van je toestel. Jouw dichtstbijzijnde Optie1 winkel vinden? Bekijk dan onze winkelzoeker.

Hoeveel tijd zit er minimaal tussen het plaatsen van een bestelling, en het daadwerkelijke afhalen ervan?
Er dient minimaal 4 uur tussen het plaatsen van de bestelling, tot het afhalen van de bestelling te zitten. De afspraak die je met de Optie1 medewerker maakt is leidend. Red je het niet om binnen het aangegeven tijdvenster aanwezig te zijn? Neem dan contact op met jouw Optie1 winkel om een nieuwe afspraak te maken.

Mag ik de winkel bezoeken voor reparatie van mijn smartphone of tablet?
Ja, dat mag. Een groot deel van onze winkels zijn wél geopend voor reparaties en onderhoud. Bekijk onze winkelzoeker om jouw dichtstbijzijnde Optie1 winkel te vinden.

Ik heb mijn toestel reeds voor reparatie ingeleverd, kan ik deze nog ophalen?
Een toestel dat reeds in reparatie is, kun je na reparatie gewoon ophalen. 

Gaat mijn reparatie vertraging oplopen?
Het is mogelijk dat jouw reparatie iets langer gaat duren. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met jouw Optie1 winkel.

Kan ik mijn abonnement gewoon verlengen?
Dat kan. Neem hiervoor contact op met je winkel, dit doe je gemakkelijk via www.optie1.nl/afspraak. Ook kan je online je abonnement verlengen, via www.optie1.nl/bestel-je-abonnement.

Kan ik nog wel een nieuw abonnement afsluiten?
Dat kan. Neem hiervoor contact op met je winkel, dit doe je gemakkelijk via www.optie1.nl/afspraak. Ook kan je online je abonnement afsluiten, via www.optie1.nl/bestel-je-abonnement.

Kan ik nog steeds een nieuw toestel aanschaffen?
Ja, je nieuwe toestel kun je uitzoeken en aanschaffen via https://www.optie1.nl/producten/los-toestel. Hulp nodig bij het uitzoeken van je nieuwe toestel? Plan dan een belafspraak met jouw Optie1 winkel via www.optie1.nl/afspraak.

Kan ik hulp van een medewerker krijgen bij het doen van een bestelling?
Ja, dat kan. Maak een belafspraak met jouw Optie1 winkel via www.optie1.nl/afspraak.

Wat is de bezorgtijd voor online bestellingen?
Wij versturen je bestelling binnen drie werkdagen, doorgaans ontvang je jouw pakketje dan na 1-2 dagen. Door de drukte is het mogelijk dat het langer duurt om je bestelling te bezorgen. 

Mag ik een product online of telefonisch bestellen en ophalen bij de deur van een Optie1 winkel?
Nee, het is helaas niet toegestaan om een bestelling online of telefonisch te doen en op te halen bij de deur van de winkel.

Kan ik een reeds gekocht product nog wel retourneren?
Ja, reeds gekochte producten kunnen gewoon geretourneerd worden. Heb je jouw product via de website gekocht? Stuur dan een e-mail naar info@optie1.nl o.v.v. je ordernummer.

Heb je jouw product bij een Optie1 winkel gekocht? Neem dan telefonisch contact op met jouw Optie1 winkel óf plan een belafspraak via www.optie1.nl/afspraak.

Mijn vraag is nog niet beantwoord, hoe kunnen jullie me verder helpen? 
Nog vragen? Maak een belafspraak met jouw Optie1 winkel, de afspraak kun je gemakkelijk inplannen via www.optie1.nl/afspraak.
Stel jij je vraag liever per e-mail? Mail dan naar info@optie1.nl.

Main Menu