ONZE COVID-19 MAATREGELEN

Onze winkels zijn geopend!

Vanaf zaterdag 15-01-2022 zijn onze winkels weer geopend en kan je terecht voor alles wat je van ons gewend bent!
Het is wel van belang dat iedereen zich aan de voorgeschreven richtlijnen houdt.

Hieronder vind je alle informatie over de maatregelen die we bij Optie1 treffen. Wij vinden het belangrijk om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen garanderen. We volgen daarin de adviezen van het RIVM op.

  • Was vaak en goed je handen;
  • Het dragen van een mondkapje is verplicht;
  • Houd 1,5 meter afstand;
  • Blijf thuis bij klachten en laat je direct testen bij de GGD. Ook als je al gevaccineerd bent.

FAQ’S

Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen met betrekking tot de coronamaatregelen. 

Zijn de winkels van Optie1 op dit moment geopend? 
In lijn met de huidige coronamaatregelen zijn onze winkels wel geopend.

Mag ik op afspraak langskomen bij de winkel?
Ja, dit mag. Plan jouw afspraak via www.optie1.nl/afspraak of neem contact op met jouw dichtstbijzijnde Optie1 winkel via onze winkelzoeker.

Mag ik de winkel bezoeken voor reparatie van mijn smartphone of tablet?
Ja, dat mag. We raden wel aan dat je een afspraak maakt. Bekijk onze winkelzoeker om jouw dichtstbijzijnde Optie1 winkel te vinden.

Ik heb mijn toestel reeds voor reparatie ingeleverd, kan ik deze nog ophalen?
Een toestel dat reeds in reparatie is, kun je na reparatie gewoon ophalen. Wij raden aan dat je wel een afspraak maakt.

Gaat mijn reparatie vertraging oplopen?
Het is mogelijk dat jouw reparatie iets langer gaat duren. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met jouw Optie1 winkel.

Kan ik mijn abonnement gewoon verlengen?
Dat kan. Neem contact op met jouw winkel om dit te bespreken of maak een afspraak met jouw winkel.

Kan ik nog wel een nieuw abonnement afsluiten?
Dat kan. Je kan gewoon langskomen in de winkel.

Kan ik nog steeds een nieuw toestel aanschaffen?
Ja, je nieuwe toestel kun je uitzoeken en aanschaffen door langs te gaan bij jouw Optie1 winkel.

Kan ik een reeds gekocht product nog wel retourneren?
Ja, reeds gekochte producten kunnen gewoon geretourneerd worden.

Mijn vraag is nog niet beantwoord, hoe kunnen jullie me verder helpen? 
Nog vragen? Maak een (bel)afspraak met jouw Optie1 winkel, de afspraak kun je gemakkelijk inplannen via www.optie1.nl/afspraak.

Stel jij je vraag liever per e-mail? Mail dan naar info@optie1.nl.

Main Menu