ONZE COVID-19 MAATREGELEN

Wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus nauwlettend in de gaten. In lijn met de huidige maatregelen, zijn onze winkels weer geopend. 

Je kan nog steeds bij ons winkelen op afspraak,
plan jouw afspraak via www.optie1.nl/afspraak.

Hieronder vind je alle informatie over de maatregelen die we bij Optie1 treffen. Wij vinden het belangrijk om jouw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen garanderen. We volgen daarin de adviezen van het RIVM op.

  • Er is een maximum aantal klanten wat tegelijk aanwezig mag zijn in de winkel. Vraag bij jouw winkel hoeveel dit er mogen zijn;
  • Daarbij blijven natuurlijk de basisregels gelden, waaronder de 1,5 meter afstand, hygiënemaatregelen en thuisblijven bij klachten.

FAQ’S

Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen met betrekking tot de coronamaatregelen. 

Zijn de winkels van Optie1 op dit moment geopend? 
In lijn met de huidige coronamaatregelen zijn onze winkels gewoon geopend. Wil je toch een afspraak maken, plan jouw afspraak via www.optie1.nl/afspraak.

Mag ik op afspraak langskomen in de winkel?
Onze winkels zijn geopend voor winkelen op afspraak, click & collect en reparatie & onderhoud, plan jouw afspraak via www.optie1.nl/afspraak. Ook zonder afspraak kun je bij onze winkels terecht. Neem contact op met jouw dichtstbijzijnde Optie1 winkel via onze winkelzoeker.

Mag ik de winkel bezoeken voor reparatie van mijn smartphone of tablet?
Ja, dat mag. Bekijk onze winkelzoeker om jouw dichtstbijzijnde Optie1 winkel te vinden.

Ik heb mijn toestel reeds voor reparatie ingeleverd, kan ik deze nog ophalen?
Een toestel dat reeds in reparatie is, kun je na reparatie gewoon ophalen. 

Gaat mijn reparatie vertraging oplopen?
Het is mogelijk dat jouw reparatie iets langer gaat duren. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met jouw Optie1 winkel.

Kan ik mijn abonnement gewoon verlengen?
Dat kan. Kom langs in de winkel, of neem hiervoor contact op met je winkel, dit doe je gemakkelijk via www.optie1.nl/afspraak.

Kan ik nog wel een nieuw abonnement afsluiten?
Dat kan. Kom langs in de winkel, neem hiervoor contact op met je winkel of plan een afspraak in, dit doe je gemakkelijk via www.optie1.nl/afspraak.

Kan ik nog steeds een nieuw toestel aanschaffen?
Ja, je nieuwe toestel kun je uitzoeken en aanschaffen door langs te gaan bij jouw Optie1 winkel, of via https://www.optie1.nl/producten/los-toestel. Hulp nodig bij het uitzoeken van je nieuwe toestel? Plan dan een (bel)afspraak met jouw Optie1 winkel via www.optie1.nl/afspraak of kom langs in de winkel.

Wat is de bezorgtijd voor online bestellingen?
Wij versturen je bestelling binnen drie werkdagen, doorgaans ontvang je jouw pakketje dan na 1-2 dagen. Door de drukte is het mogelijk dat het langer duurt om je bestelling te bezorgen. 

Kan ik een reeds gekocht product nog wel retourneren?
Ja, reeds gekochte producten kunnen gewoon geretourneerd worden. Je kan hiervoor langsgaan bij jouw Optie1 winkel. Heb je jouw product via de website gekocht? Stuur dan een e-mail naar info@optie1.nl o.v.v. je ordernummer.

Mijn vraag is nog niet beantwoord, hoe kunnen jullie me verder helpen? 
Nog vragen? Ga langs bij jouw Optie1 winkel of maak een (bel)afspraak met jouw Optie1 winkel, de afspraak kun je gemakkelijk inplannen via www.optie1.nl/afspraak.

Stel jij je vraag liever per e-mail? Mail dan naar info@optie1.nl.

Main Menu